fredag 8 januari 2010








Här är några skägglusar, förra gången det var valp i huset. Det är så läckert att se dem. Härligt att se min bussiga goa Blasie bjuda in den lilla terroristen till lek. Och nog tog hon för sig alltid!


Jaha, nu har min datatekniker flugit till Staterna med svärfar. Hoppas de får se riktigt bra och spännande hockey. Läser du det här Stefan; Se till att få igång de där kamerorna i hemmahallen!
Jag vill också se!!
Han får mycket att stå i Wille. Ta hand om både pappa, farfar och morfar. Undrar om han har mycket läxor?
Det här gör att jag inte kan visa Viktorias lilla pyssel i köket som jag tagit kort på. (Tekniken och jag är inte bästa vänner. ) Hur sött som helst är det ialla fall! Hon har dukat till Lykke på en egen plats med egna skålar. Valpfoder är inhandlat.
Filmerna som uppfödaren Pia skickar, ger henne rysningar säger hon. Hon ser glad ut, så jag tror rysningarna är av glädje och inte av skräck.......
Blir själv så glad av att kunna hjälpa henne att införliva sina drömmar. Och jag tycker också att det ska bli riktigt roligt med den lilla ullbollen.

Är det någon som har en bra bil att sälja min äldsta son?
Det har gått troll i hans nuvarande bil. Inte troll i, men över. Den har alltså blivit påkörd, lite manglad och är nu på verksta'n. Tur Jocke, att du har lånebil! Förra gången åkte avgas mojjängen av, så det lät som värsta "raggarbilen". Lite komiskt var det att se den lilla bilen med det stooora ljudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar