fredag 30 december 2011

Dräktiga Kelly

Min dräktiga underbara Kelly söker mer än nånsin mitt sällskap. Hon är ju en gigantisk knähund jämt, men nu riktig styker hon sig mot mina ben när jag sitter vid bordet o skriver, lägger sig på mina fötter och somnar sen så hårt att det inte går att flytta på henne. Det är mysigt när vi samsas i soffan och jag blir sittande med halva hunden i knät, tungt sovandes. Såå söt! Hon kan äta hur mycket som helst verkar det som och det är inte riktigt likt henne. Men ät du bara! Hon är inte så snabb i kurvorna i leken med Lykke o åker faktiskt på ändan ibland i svängarna. Trots att det inte syns mycket på henne än. Börjar bli spännande!

Kelly har alltid gillat att dela sovplats. Här sover hon med grannflickan på altansoffan. Hon har vara varit hos oss i någon dag här, men är trygg och hemtam. En helt underbar liten valp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar