fredag 19 mars 2010

Just nu har vi tjejfest här........ 12års fest............ pizza, läsk, disko, godis chips, gucamole, vickning, övernattning, frukost. Vi behöver alltså vila upp oss resten av helgen!
Jag undrar hur det blir framöver? Vi har nu blivit deporterade till undervåningen och köksregionen. Lite assistans är hon klok nog att begära..... och vi curlar.... förstås! Det är vår lott! Men jag lovar att det är kul att sitta här inne på kontoret o höra tjejerna fixa o dansa o leka. Just nu tittar dom på 'let's dance' och tävlar även själva mot varandra. Hur sköna som helst!
Viktoria är David Hellenius.......

Hoppas jag har vilat klart till på söndag. Då ska Malin Dertell få visa mig och några andra ovetande hur uppletandet ser ut. Letaövningen, har vi här hemma aldrig några problem med. Däremot är det svårt att göra det efter vissa regler. Så nu ska vi se o höra om Malin har något bättre alterrnativ, än att släppa hunden lös och be den leta hysteriskt, för att sedan stå och be och hoppas att den råkar hitta alla prylar inom en viss tid! Och inte heller byter ut sakerna eller lägger sig ner och dödar en vante. Eller kanske rentav får för sig att matte lika gärna vill ha foder, i form av ett råddjur eller en kanin istället.....
Psssst jag har hört det finns något som heter 'raka skick'. Kanske jag får dela den hemligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar